
Funkcie Clevorku
Buďte efektívnejší.
Začnite si merať pracovné aktivity.
Clevork má množstvo funkcií, ktoré naštartujú výkonnosť vo vašej firme:

Merajte si aktivity kdekoľvek
Dnes už WiFi nechytíte jedine vo vojenskom bunkri, no aj pre takúto extrémnú situáciu máme riešenie – pracovný čas si odmeráte offline a pri opätovnom pripojení sa všetky aktivity, ktoré si na tablete, smartfóne, či počítači zapíšete, navzájom synchronizujú.

Rozdeľte používateľov na skupiny
Jeden administrátor má prehľad o všetkých údajoch a môže prideľovať zamestnancom rozličné právomoci, aktivity, či projekty. Zároveň vie vyfiltrovať veci, ktoré by sa iným zobrazovať nemali.
Prehľad aktivít na časovej osi
Všetky pracovné aktivity sú prehľadne zoradené na časovej osi. Dá sa prepínať medzi denným, týždenným alebo mesačným zobrazením.

Presná analýza výkonnosti
Všetky grafy, tabuľky a štatistiky sa dajú vyexportovať do formátu XLS alebo PDF. Pripravte si podklady na porady alebo správu pre nadriadených behom minút.

Online „cvikačky“
Clevork môže slúžiť ako dochádzkový terminál - aj samostatne alebo, ako softvér pre váš existujúci dochádzkový terminál. Okrem toho je možné ho prepojiť aj s vašim podnikovým softvérom, napríklad SAP alebo podobnými.