Analyzujte produktivitu zamestnancov
Zvýšte produktivitu firmy pomocou Clevorku - nástroja na stráženie času zamestnancov.
Clevork pre riaditeľov firiem
- 1Okamžitý prehľad o celej firme 1. koľko času zamestnanci strávili danou aktivitou 2. koľko času strávili na konkrétnom projekte 3. koľko času venovali, ktorému klientovi 4. prerušenia pracovnej doby a dôvody 5. naplánované aktivity tímov 6. dochádzka zamestnancov
- 2Prehľad o aktivitách externých zamestnancov Pomocou smartfonu s geolokáciou máte prehľad o dochádzke a aktivitách všetkých externých zamestnancov a ľudí pracujúcich v teréne - šoférov, stavbárov a obchodných zástupcovov.
- 3Výkazy a súhrnne správy pre majiteľov a klientov Jednoduchá tvorba grafov, tabuliek a prehľadov a ich export do Excelu alebo ako PDF.
- 4Prideľte zamestnancom rôzne kompetencie Jeden administrátor má prehľad o všetkých dátach. Môže nastaviť ostatným používateľom rôzne správcovské práva a priradiť im konkrétnych klientov, projekty alebo aktivity.
- 5Dochádzkový systém Clevork môže byť použitý ako samostatné rešienie dochádzkového systému, alebo ako softvér pre váš dochádzkový terminál.
Zistite, ako vieme pomôcť Vašej firme