Analyzujte produktivitu zamestnancov

Zvýšte produktivitu firmy pomocou Clevorku - nástroja na stráženie času zamestnancov.

Clevork pre riaditeľov firiem

  • 1
    Okamžitý prehľad o celej firme
    1. koľko času zamestnanci strávili danou aktivitou
    2. koľko času strávili na konkrétnom projekte
    3. koľko času venovali, ktorému klientovi
    4. prerušenia pracovnej doby a dôvody
    5. naplánované aktivity tímov
    6. dochádzka zamestnancov
  • 2
    Prehľad o aktivitách externých zamestnancov
    Pomocou smartfonu s geolokáciou máte prehľad o dochádzke a aktivitách všetkých externých zamestnancov a ľudí pracujúcich v teréne - šoférov, stavbárov a obchodných zástupcovov.
  • 3
    Výkazy a súhrnne správy pre majiteľov a klientov
    Jednoduchá tvorba grafov, tabuliek a prehľadov a ich export do Excelu alebo ako PDF.
  • 4
    Prideľte zamestnancom rôzne kompetencie
    Jeden administrátor má prehľad o všetkých dátach. Môže nastaviť ostatným používateľom rôzne správcovské práva a priradiť im konkrétnych klientov, projekty alebo aktivity.
  • 5
    Dochádzkový systém
    Clevork môže byť použitý ako samostatné rešienie dochádzkového systému, alebo ako softvér pre váš dochádzkový terminál.

Zistite, ako vieme pomôcť Vašej firme

PREZENTÁCIA CEZ SKYPE