Clevork pre manažérov
- 1Čo sa meria, sa aj dokončí S Clevorkom máte prehľad o každom členovi tímu: 1. koľko sa venoval danej aktivite, projektu, klientovi 2. ktorý člen tímu je plne vyťažený a kto naopak má kapacitu 3. v akej fáze sa nachádza projekt, na ktorom pracujete
- 2Mobilná aplikácia s geolokáciou Zapisujte si svoje aktivity priamo v teréne. Zároveň máte z mobilu alebo tabletu prehľad aj o dochádzke a pracovných aktivitách svojich kolegov.
- 3Plánovanie úloh Naplánujte vášmu tímu pracovný týždeň dopredu. Napríklad pred vašou dovolenkou, alebo ako pomôcku pre nového zamestnanca, ktorý ešte nie je zorientovaný.
- 4Výkazy a súhrnne správy Okamžitá tvorba grafov, tabuliek a prehľadov z vložených dát a možnosť ich exportu do Excelu alebo ako PDF.
- 5Automatická synchronizácia času Ak veľa cestujete lietadlom poteší vás automatická zmena času pri preletoch časovými pásmami a možnosť zapisovať a merať svoje aktivity aj offline.
Zistite, ako vieme pomôcť Vašej firme